Google Optimering eller SEO?

Førhen, når man ville have sin hjemmeside frem under de første søgeresultater på Google, brugte man begrebet SEO, hvilket står for Search Engine Optimization eller søgemaskineoptimering. I løbet af de sidste par år, er brugen af ordene SEO eller søgemaskineoptimering dog blevet erstattet af den forenklede og fordanskede version, Google Optimering.

Google Optimering er, som navnet antyder, optimering af noget der har relevans til Google. Dette kan altså både være Google AdWords og søgemaskineoptimering, hvor det førhen var forbeholdt optimeringen af Google AdWords, bruges det nu primært som en betegnelse for SEO.


Google Optimering hos N2 Ads

Her hos N2 Ads er vi, som altid, med på noderne og pryder os af at være rigtig gode til det vi laver. For hos N2 Ads tilbyder vi Google Optimering af både Google AdWords og af din hjemmeside i søgeresultaterne.

Optimering af Google AdWords kan sommetider give helt op til 40% mere omsætning for annoncørerne. Grunden til dette er simpel, vi er gode til det vi laver og sætter en ære i innovativ tankegang. Ved hjælp af en række gennemtestede metoder, optimeringer flere gange dagligt og konstant årvågenhed, kan man øge antallet af potentielle kunder på sin side markant.

Optimering af søgeresultatet på Google, hvilket vil sige, det at få sin hjemmeside placeret længere fremme i resultaterne, kan sommetider være en langsommelig og tidskrævende proces. Igen har vi ekspertisen til, at fremskynde denne proces, ved hjælp af et utroligt kraftigt linknetværk og en høj ekspertise på området.


Google Optimering mod Bing/Yahoo optimering

Google har fået international success og har klart overtaget markedet fra alle andre søgemaskiner på nettet. De fleste ser på Google og tænker, søgemaskine, men man skal huske at Google er en koncern, et stort firma med en milliardomsætning. Dette har selvfølgelig gjort visse andre giganter, interesseret i at få en større bid af markedet.

Microsoft lancerede søgemaskinen Bing i sin tid, med henblik på at få overtaget indenfor branchen. Den har dog ikke umiddelbart klaret sig godt, selvom den ser ud til at holde på den markedsandel, den nu engang har fået tilkæmpet sig. Det er dog langt mere udbredt i U.S.A. end i Danmark.

Der er jo en grund til at udtrykket, "at Google noget", er på vej ind i de danske ordbøger. Google Optimering har overtaget og det er netop her, at alle ens potentielle kunder befinder sig.

Jeg ønsker at blive kontaktet vedr.: