Facebook Annoncer

De seneste år er danskerne begyndt at være mere og mere på sociale netværk såsom Facebook, Twitter, LinkedIn og mange flere. Allerede nu findes der over 2 millioner danske profiler på Facebook netværket og tallet er stigende.

Det gør de sociale netværk til yderst interessante medier at reklamere på - især annoncer på Facebook. Vi kan via de sociale netværk erhverve os en masse informationer om brugernes interesser, alder, køn, geografisk placering og relationer til andre. Disse informationer gør, at man ganske effektivt kan annoncere meget målrettet mod en helt specifik gruppe potentielle kunder.

Vi har gode erfaringer med profilering på Facebook, hvor vi hjælper kunder med annoncering for specielt personlige services og private forbrugsartikler. Vores erfaring viser, at annoncer på Facebook er utroligt gode til at skabe resultater.

På grund af muligheden, for den meget specifikke målretning af annoncerne, samt det store antal brugere, kan man - med få omkostninger - via annoncer på Facebook få en forholdsvis omfattende og relevant eksponering over for potentielle kunder.

 

Jeg ønsker at blive kontaktet vedr.: